آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

عزیزکم !

1390/7/4 17:05
نویسنده : مامان
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلا م طلای من!


عزیز دلم مامانی فدات که هر روز شیرینتر میشی!

محمد صدرای من !


دیگه داری هر روز از روز قبل بلاتر میشی!

الا ن که من دارم این پست رو مینویسم خوابی!



می خوام ببرمت حموم

ولی بیدار نمیشی!


بابایی هم سر کاره !


دو سه روز پیش رفته بودیم انجدان

خونه جدید عمو مصطفی رو ببینیم !



اونجا همش خواب بودی یا بازی می کردی!


الحمدلله بچه خوش مسافرتی هستی!




برای همین حالا که میخوایم
بریم مشهد اصلا نگران نیستم !
تو یه بار مشهد رفتی ولی همش١ماهت بود اونم توی دل من
بودی!منم نمیدونستم !
اگه بریم اونجا سعی میکنم ازت یه عکس خوشگل بگیرم
و برای دوستای نی نی وبلاگیت بذارم !

بابا از این که تو رو داره میبره مشهد خیلی خوشحاله
روزی ١٠٠ دفعه در گوشی بهت میگه :

بابایی رفتیم مشهد هر چی خواستی بگو خودم واسه ات میخرم‌!
بیا با هم بریم پارک آبی!
میبرمت حرم و خودم دور ضریح طوافت میدم !
محمد صدرا ی من !

این روزها که داری غذا خور میشی برات سو پ مخصوص درست میکنم!

بیسکوئیت مادر برات با آب گرم خیس میکنم میخوری خیلی هم دوست داری!

فرنی هم اگه با گلاب باشه میخوری و دو ست داری!

بد غذا که نبودی تا حالا الحمدلله !



دیروز ناخن هات رو گرفتم انقدر ناخن هات ریز هستن و نازک
که دلم نیومد بریزمشون دور و برای یادگاری واسه ات
چسبوندم توی دفترت !

این روزها پیشرفت هات توی راه رفتن مثال زدنیه !

تلاشهات دارن بیشتر میشن ونتیجه هم دارن روی زانوهات که می ایستی وقتی بهت میگم: یا علی !


هیجان زده میشی و تاب تاب می خوری!

نازگلم برگ گلم


عاشقانه دوستت دارم !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)