آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

هشتمین ماهگرد گل پسر

1390/8/7 11:21
نویسنده : مامان
122 بازدید
اشتراک گذاری

خدایاممنونم که این حس زیبای مادر شدن رو به من هم دادی!

وقتی عسلم توی خونه دنبالم میگرده و وقتی پیدام میکنه میخنده ...........

وقتی عسلم پیشونی اش رو به پیشونیم میچسبونه و میخنده ..............

وقتی گرسنه است و با دیدن من شروع میکنه به سرفه الکی............

وقتی میدوه سمت کمد و بهش میگم :دست نزنی ها! اوفه! میخنده بهم......

وقتی سیرش میکنم از شیره جونم و آروم مثل فرشتها میخوابه............

وقتی توی بغلم میگم :افتادی افتادی ! و سفت منو میچسبه و میخنده..........

هر لحظه ای که نگاهش میکنم.....


هرو قت یه کار جدید یاد میگیره..............

تو رو بیشتر از پیش شکر میکنم!
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)