آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

پسرک سه سال و نه ماهه ی من !

1393/9/7 15:25
نویسنده : مامان
231 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی از

دنبالش گذاشتن

بغل کردن محکم

گاز گرفتن

چلوندن

و بوس محکم که جیغش دربیاد

میگذره

گاهی دوست داری

قورتش بدی

بااین شیرین زبونیهاش!!!!!

********************************************************************

-مامان دندونات تیزه برو کوتاهشون کن !(مثل ناخن)

-مامان پس کی غذا پزیده میشه ؟(پخته میشه )

-مامان بیا تا کشته ات کنم !(بکشمت)

-مامان این آقاهه مریده ؟(کشته شده)

-مامان مثلا من دستات رو  بنده بودم (بسته بودم)

-مامان نیا بالا بچه ها نشستن فقط         خانومها نسسن !(ننشستتن)

-ماشینها چرا باهم تزاووف میکنن؟(تصادف)

-هر کس عاشق هر کس هست به حرفش گوش میده

****

+صبحانه چی میخوری؟

+نیمرو ؟               -نع!

+پنیر با گردو؟             -نع!

+خامه با عسل ؟           -نع!

+تخم مرغ با رب؟                -نع!

 

-انقد بگو تا برسی به سیب زمینی سرخ کرده !قه قهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)