آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

عاشقانه دوستت دارم فرزندم!

1393/10/24 1:13
نویسنده : مامان
260 بازدید
اشتراک گذاری

 

 چرا نمازتو نمیخونی؟

پاشو بخون با خدا حرف بزن

ازش تشکر کن که به ما همه چی داده

پـاشو خــــــدا ناراحـــــــت میشه هـــــا !

**********

در جلوی دیدگان جمعیت 200 نفره

بر بالای سن نمایش رفته و دعای فرج را میخواند

و در آخر با گفتن برحمتک یا ارحم الراحمین پایین میآید

میگویم نترسیدی همه به تو نگاه میکردند

گفت نع اولش گفتم بسم الله الرحمان الرحیم

دیگه ترس نداشت ...

***************

مامان چرا توی همه نمازها باید بگی السلام علیکم و رحمه الله؟

به کی سلام باید بدیم و رحمه الله ؟؟؟

گفتم به خودمون سلام میدیم به همه آدمها ی خوب!

**************

بابا ببین من چه قدر تو رو دوست دارم گوش به حرفت میدم

آخه میخوام صورتم نور بشه مثل حضرت محمد ص

مامان میگه آدم خوبی بوده صورتش نور شده

***************

برای کامیونش تعریف میکنه

اگه مامانت ازت راضی باشه

بعد خدا دوستت داره

بعد میبرت بهشت

همونجا که درختهاش باهات حرف میزنن

تو آبهاش به جای آب عسل و شیر خوشمزه هست !

اگه مامانت ازت راضی نباشه حدا هیچ کجا نمیبرت فهمیدی؟؟؟؟؟؟

بعد تو دلت برای خدا تنگه تنگ میشه !!!

 

پ ن :گاهی بعضی حرفهایش دلم را میلرزاند ...
مهربانا در پناه خودت حفظش کن
راه راست را به او نشان بده و نگذار تحت تربیت من باشد
گوش و چشم و دلش را به تو سپردم ...

اللهم آمین ...

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله سنا
4 بهمن 93 10:30
سلام ممنون... عکس های تولدمم هست خاله جون تشریف بیارید
مامان
پاسخ
چشم ميرسم حدمتتون براي ديدن عکسهاي خاله ريزه
خاله سنا
4 بهمن 93 10:31
ای جااااان هزار ماشاالله به این پسر خوشگل شیرین زبون
مامان
پاسخ
ممنونن خاله که بهمون سر ميزني
مامان مهدیه
6 بهمن 93 10:59
سلام عزيزم . شما همشهريموني ؟؟؟ عزيزم ما با دوستاني كه كودكان يك تا 6 سال دارن گروهي رو توي وايبر تشكيل داديم كه يكشنبه ها راجع به موضوعات تربيتي كودك بحث ميكنيم و سه شنبه ها طرح مشكل داريم و دوستان تجربه ها و ايده هاشون رو به اشتراك ميزارن . برخي روزها هم گشت گروهي داريم بازديد از نمايشگاه ، كتابخونه ، تئاتر ، شهربازي و .... البته الان كه هوا سرده كمتر !
مامان
پاسخ
سلام بله خب ما که از نرم افزارهای اجتماعی دور میباشیم بحمدلله ! ممنون میشم اگه جایی برنامه خاصی داشت مثل تاتر و اینها یا نمایشکاه برای کودکان منم خبر کنید !