آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

وروجک عزیزم !

1392/3/13 8:26
نویسنده : مامان
285 بازدید
اشتراک گذاری

یاد ان روزی که بودم اولی
 
               ناز و طناز و عزیز و فلفلی
 
                              شاه خانه بودم و با داد و دود
 
                                        هر چه را می خواستم اماده بود
 
                                                             وای از ان روزی که امد دومی
 
                                                                                 نق نقو و بد ادا و قم قمی
 
                                                                                               من وزیر گشتم و افتادم ز جاه
 
                                                                                                        دومی به جای من گردید شاه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهدی
14 خرداد 92 20:38
فعلا بین رضایی ولایتی وحداد موندیم تا مناظره بعدی(بقیه از نظر ما رددن.


خوبه که لااقل بین سه تا موندین !

ما هنوز داریم فکر میکنیم !
مهدی
22 خرداد 92 20:04
خاله درستش کردم
به وبلاگ جدیدم هم سری بزنید!!



چه عجب!

باشه الان میام ببینم !
مهدی
22 خرداد 92 20:05
www.mahdi222.mahdiblog.com
دوست بچگی های مامانی
30 مرداد 92 18:46
قدم آبجی تازه مبارک غصه نخور عزیزم شما تا پنج سال دیگه همچنان با قدرت بر اریکه شاهی تکیه داری


بله پس چی خاله جون !

سفت و سخت جام رو چسبیدم !