سلام جیگر طلای من!

 

امروز به حساب خودم 2ماه و 24 روزته!

اما به حساب سونو گرافی14 هفته و 3روزته یعنی تقریبا 3ماه و 10-12 روز!

هنوز نتونستم باهات حرف بزنم.

فقط فکر اینم که چی بدم بخوری تا باهوش و خوشگل بشی!

دکتر رفتم گفت رشدش خوبه سونو هم گفت همه چی خوبه

عکست رو با بابا کلی نگاه کردیم(حیف که این سونو رفت توی بایگانی بیمارستان)

51 میلی متر بودی!یعنی 5 سانتی متر!

سرت خیلی کوچولو بود جیگر بودی بابات هم از اولین عکس عمرت خوشش اومد!

امسال ماه رمضون نتونستم روزه بگیرمدکتر به دلیل این که توی 4ماه اولم بهم اجازه نداد ضعف هم که داشتم ووو!

عزیز دلم الان تو توی وجودمی همه منتظرن تا بیای!

سارای خاله اعظم برات لیف بافته

حدیث میگه:بذار بیاد هر چی از تو توی دلم نگه داشتم سرش خالی میکنم{مگه من مردم نترسی ها!!1}

پسر دایی احمد هم 5-6 روزه که به دنیا اومدهاسمش رو گذاشتن دانیال!

امیر حسین خاله آذر که پاش توی گچه هی راه میره و ریز نگام میکنه و میگه خاله؟؟؟توی دلت نی نی داری؟؟

خاله عادله و خاله فایزه و ساجده هم همش شکم منو  اندازه میگیرن ببینن بزرگ شده یا نه!×

فائزه میگه تا توی دلته اسمش فاطمه  صغری است به دنیا که اومد مییذاریمش فاطمه وسطا!

بزرگتر که شد بهش میگیم فاطمه کبری!

عمو مهدی که میگه :پسره اسمش هم رو ح الله است!

هنوز معلوم نیست گلم پسره یا دختر

هر چی باشه ستاره اش شیرین و دوست داشتنیه!

5/6/89جمعه