آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

تولدت مبارک

1390/12/7 17:25
نویسنده : مامان
126 بازدید
اشتراک گذاری

میخواهم برایت ثبت کنم از یک سال بودن با تو عزیزترین !

میخواهم برایت ثبت کنم از یک سال بودن با تو عزیزترین !

از لحظه های شیرینی که ماندگار شدند 

از لحظه های تلخی که برایمان خاطره شدند و یاد آوریشان لبخند برلبانمان مینشاند

افسوس میخورم از ثانیه هایی که شاید بیشتر میتوانستم در ذهنم ثبت کنم و نشد !

 

محمد صدرای عزیزم!!!!

یک سال پیش برایم یاد آور انتظار است.....

انتظار دیدن کودکی که 9 ماه شبانه روز با خود حمل کردم 

به او وابسته شده بودم و اکنون میخواستم او را در آغوش بگیرم 

من قرار بود برای همیشه شاهد رشد و بالندگی اش باشم !

 

یک سال پیش برایم یاد آور اضطراب است.....

اضطراب بایت اینکه تو در کمال سلامتی پای به این دنیای هزار رنگ بگذاری!

 

یک سال پیش برایم یاداور مهربانی است....

مهربانی یک پدر

و چه قدر این نام برازنده عزیزتزینم بود

که لحظه ای از من غفلت نکرد

و در نظر داشت که هر مسئله ای  به بهترین نحو باشد !

 

یک سال پیش برایم  یاد آور محبت است.....

محبت خواهرانی که پا به پای من در اتاق زایمان

در سالن انتظار نشسته بودندو انتظار میکشیدند!

 

یک سال پیش برایم یاد آور عشق است........

لحظه ای که در آغوشم گذارده شدی و من به تو خیره شده بودم 

نمیدانستم چگونه و در یک لحظه

در اولین دیدار فیزیکی مان آنقدر به تو محبت نثا رکنم تا نترسی از دل کندن از آسمان و زمینی شدن !

نمیدانستم چگونه سر تا پایت را غرق بوسه کنم!

خاطرات تلخ هم که .....

 

بیا از تلخی ها بگذریم که اکنون دیگر به لحظه های ماندنی تبدیل شدند

تمام شبهایی که در کنار هم تا صبح اشک ریختیم !

تمام تبها و سرماخوردگی هایی که در من احساس بی کفایتی ایجاد کردند!

 

 

:::::::::::اکنون یک سال میگذرد ::::::::::::::

یک سال گذشت و تو امروز با شیطنت های فراوان و شیرین خنده بر لبانمان مینشانی!

با سعی کردن در تلفظ حروفی که ما برایت تکرار میکنیم سعی در ادای  آهنگین کلمات داری!

با بازی های کودکانه ات ما را تشویق میکنی تا کودک درونمان را دوباره زنده کنیم !

با سعی کردن در برداشتن قدم های کوچک به ما میآموزی که

تلاش و کوشش و پشتکار همیشه حرف اول را میزند!

نگین زندگی من!

محمد صدرای عزیز!

زبان قاصر است از بیان و ابراز این همه عشق به تو که در قلب من و پدرت نهفته شده

گاهی که پدر برایت دلتنگی میکند

میشودخیلی زیبا در ک کرد که چگونه با تمام وجود تو راد رآغوش میکشد

و گونه هایت فرودگاه بوسه ای محبت  اوست !

 

عشق من!

همه  لحظه های با تو بودن را شاکرم

همه سلامتی ات را شاکرم

همه دویدن هایت را شاکرم

همه نگاه کردن هایت را شاکرم

و همه شیطنتهایت را

شکر گذار پروردگاری هستم که خالق همه کودکان است

و از او میخواهم به شکرانه وجود تو نازنین در آغوشم .....

آغوش هیچ مادر چشم انتظاری بی کودک نماند !

آمین

تولدت مبارک هم نفس !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)