آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

خدایا شکرت!

1390/10/29 17:34
نویسنده : مامان
141 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا شکرت که عسلم خوب شد!

 

حدودا 5 روز بود که شبها توی خواب جیغ میکشیدی وکلافه

 

با چشم بسته اونقدر گریه میکردی که نفست میگرفت و سرفه میکردی!گریه

 

نیم ساعت به نیم ساعت همین بساطمون بوود!

 

نه شیر میخوردی نه توی بغلم آروم میگرفتی نه هیچی !گریهگریهگریه

 

هر چی به نبات و عرق نعنا و غذا و ....متوسل شدیم افاقه نکرد !نگران

 

یکی میگفت سردیش کرده !یکی میگفت رودل کرده !یکی میگفت گرسنشه ضعف کرده!متفکر

 

هیچی هم نمیخوردیاوه

 

معجون صبحت میموند روی دستم و مجبور میشدم باهاش خودم رو تقویت کنم!نیشخند

 

همش هم در طول روز نق میزدی و دهنت رو باز میکردی مثل خمیازه ولی خمیازه نبود !خمیازه

 

من فکر میکردم میخوای عق بزنی و لی بازم خبری نبود!سبز

 

تااین که دیشب.........

 

رفتیم خونه آقاجون اینا!لبخند

 

یه برگه  قرص سرماخوردگی بزرگسالان نمیدونم از کجا پیدا کرده بودی و داشتی نوش جان میکردی !استرس

 

البته ورقش رو چون خالی بود!نیشخند

 

یه هو شروع کردی به عق زدن هر چی خواستم کمکت کنم نمیدونستم چه کار کنم!سبز

 

کبود شدی و هر چی توی یک ساعت گذشته خورده بودی بالا  آوردی!نگران

 

نزدیک به 3-4 دقیقه عق میزدی و بالا می آوردی !

 

یه هو احساس کردم راحت شدی !اوه

 

شب اومدیم بخوابیم .....خواب

 

برات انا انزلناه خوندم گفتم الهی به امید تو!   نه به امید خلق روزگار !فرشته

خدایا بچه ام یه امشبی رو راحت بخوابه !

 

خیلی آروم خوابت رفت !

 

تا صبح هم فقط یه بار بیدار شدی برای شیر خوردن !اوه

 

خوب شده بودی!قلب

 

از عمه ات شنیدم که به بچه نباید برنج و از این چیزها داد که دونه میکنه توی گلوش و پایین نمیره !خنثی

 

گمونم همین جوری شده بودی که همش دهنت رو تا ته باز میکردی ولی خبری نبود از هیچی!

 

با بالا آوردنت مثل این که خوب شدی!

 

بعضی وقتها احساس بی کفایتی شدید میکنم !ناراحت

 

احساس میکنم این همه مطالعه و تجربه این همه بچه داری دیدن اطرافیان باز هم برای بزرگ کردن یه نی نی ناز مثل تو کافی نیست !بازنده

 

همیشه از خدا میخوام کمکم کنه تا بتونم از تو گل قشنگم خوب محافظت کنم !قهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)