آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

عکسهای نه ماهگی طلای مامان!

1390/9/9 17:41
نویسنده : مامان
124 بازدید
اشتراک گذاری

   شکلکهای جالب آروین

خیلی وقته از بازیگوشیهای عسل مامان عکس ندیدیم!

 

بیایین تماشا!

 

 

 

سلام من اومدم!

 

 

 

دارم کباب میخورم!

شما هم بفرمایین!

نه خودم به نیش بکشم بهتره!

من خیلی کارهای جدید یاد گرفتم ها!

اولیش آشپزیه!

طرز تهیه این غذا:

مواد لازم

فراموش نکنید این غذا فقط در ساعت 12 شب قابل تهیه میباشد!

یک عدد تی تاپ!

ابتدا آن را حسابی فشار میدهیم!


سپس آن را به خوبی ورز میدهیم

روی بشقاب مبکوبیم حتما باید بشقاب نوچ (چسبناک)شده باشد

 

سپس خسته میشویم و بشقاب را تمیز میکنیم و دوباره ازاول....

 

 

 

کتاب خوندن هم یاد گرفتم

حسنی میایی بریم حموم :

نه نمیام نه نمیام!

وقتی بازیگوشی میکنم این طوری بیهوش میشم!

 

 

 

چه بازیگوشی هایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ببینین!!!

مامان عیبی نداره من  سرک بکشم؟

اینطوری....

 

یا اینطوری...

 

 

یا این طوری...

 

قابل توجه :یک عدد دندان در تصویر بالا مشهود است!

حالا نوبت منه دوربین رو بده به من!

 

 

 

اینم چند تاعکس از اولین محرمی که داشتم!

 

دیدین چه قدر برای مامانم دلبری میکنم!؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)