آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

به دنیا خوش اومدی پسرم !

1389/12/10 16:25
نویسنده : مامان
208 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عزیز دلم!

امروز که دارم برات مینویسم١٠/١٢/٨٩

سه شنبه است!

امروز سه روزه شدی و اسمت رو گذاشتیم ((محمدصدرا))

حالا دیگه اسمت توی شناسنامه من هم هست!

روز ٧ اسفند ساعت ٨ صبح بابابا به بیمارستان امام خمینی(ره) رفتیم!

تا ساعت ٧ شب با وجود تمام تلاشهای من و پرسنل زحمتکش بیمارستان نتونستی به دنیا بیای ومن....

رفتم زیر تیغ عمل جراحی !

 

 

ساعت٩ تادکتر اومد من دیگه به حال مرگ افتاده بودم

تا اینکه ساعت ١٠به دنیا اومدی

اما من ندیدمت !

چون من بیهوش بودم و تو رو به خاطر شستشو برده بودن بخش مراقبت

تا ١-٢ ساعتی به ما ندادنت

من که به هوش اومدم فقط می پرسیدم شبیه کیه ؟

وقتی دیدمت دلم غنج زد این لحظه آرزوم بود

گلوم درد میکرد از عوارض مواد بیهوشی و بخیه هام که دیگه نگو!

بگذریم شب اول خوب خوابیدی  ولی شب دوم همه بخش میاومدن ببینن این صدای گریه مال کیه!!!

بابا اومد ملاقاتمون با عزیز اینا و خاله ها!

بابا برات گل خریده بود!

آوردیمت خونه!خوش اومدی طلا!

یه جشن گرفتیم خانمه مولودی میخوند و دف میزد یه مجلس بدون گناه برای تو عزیزکرده ام!

شب هم برای شام رفتیم رستوران 120 نفر جمعیت داشتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)