آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

سفر به دو کوهه

1391/2/29 11:2
نویسنده : مامان
156 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

funscrape.comKhatati.com

Khatati.comKhatati.comKhatati.com

 

دوکوهه روی ماکت یکی از عملیات های دفاع مقدس  شکلکهای جالب آروین

خونه کوچولوی من

 شکلکهای جالب آروین

از نمایی دیگر

 شکلکهای جالب آروین

بدون توجه به  تمام مخالفتهای مامان بابت دیدن تی وی...

مبهوت پرده سینما !تعجب

 

یکی از شیطنتهای مختص منزل عزیز

   

همیشه به درگاه خدا دستام بالاست و دعا میکنم که بزرگ هم که شدی

اینقدر عاشق تسبیح و مهرو سجاده باشی!

آمین

رفتیم خونه عزیز ولی من دلم میخواد برم کوچه و خونه نمیرم !

دلم میخوادبدونم برگها چه مزه ای هستن !

نمیتونم روی مزه اش تمرکزکنم پس میشینم !

شکلکهای جالب و متنوع آروین

یه روز خوب و عالی توی پارک جنگلی

 

 

 

 

 

 

 

 

                

 

ممنونم که حوصله به خرج دادین !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)