آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

آرایشگاه عیدانه

1391/2/11 17:4
نویسنده : مامان
173 بازدید
اشتراک گذاری

آماده شدن پسرک برای عید نوروز!

 

رفتیم آرایشگاهی که بابا میرفت !

خیلی آقا نشست !!!!!!!

اول گریه کرد ...

4688.gif

بعد  نشست آروم ...........

4704.gif

بعد خوشگل شد !!!!!!!

 

هفت سینهای اقوام

 

اونهایی که رسیدیم عکس بگیریم البته !

 

 

 

 

این هم از تنها عکسمون با سفره هفت سین منهم توش نیستم

از بس بابا یی اخم کرده بود صورتش چهارخونه شد !

میگفت عجله داریم بریم مهمونی بعدا عکس میندازیم ولی دیگه ننداختیم :(

 

این هم از کمی مسافرت رفتن !

 

بازی با ببعی کوچولو زیر حمایت پدرو عموی مهربان !

کره الاغ کد خدا یورتمه میرفت تو کوچه ها ما هم سوارش شدیم !

پیاده روی با پدر و عمو محمد در روستای زیبای انجدان !

سد خاکی کوچک روستا!

این هم در سنگی باغ یکی از اهالی دهکده !

فرار از چادر درروز 13 به در!

نمایی ازکوچه باغهای زیبا!

 
 

 

این دانیاله پسردایی محمد صدرا

 

البته الان این شکلی شده !

 

شیطنتهای یه نی نی !

 

من بین مبل ها جا میشم به نظرتون ؟؟؟

 

توی کشوهای دراور چی؟

 

توی کمد اجاق گاز سعی میکنم جای خودم رو باز کنم !

روی پشتی هم جا م میشه !

توی حیاط هم که جا میشم !

بفرمایین قورمه سبزی با طعم رو فرشی!

نخواستین خورش کرفس هم هست ها!

این هم از نون و پنیر با پودر گردو !

نخواستین میرم براتون  نون سنگک تازه  میگیرم

 

بفرمایین نوش جان !

این هم ماهی تابه

خواستی یه تخم مرغ بزن به بدن !

درگیر ذوق بیش از حد پدر عزیز شدیم

بریم یه خستگی هم توی حموم از تن بیرون کنیم خیلی خسته شدیم !

دیگه خیلی خسته شدم ها!

ممنونم که همه عکسهای من و دیدین نظر یادتون نره ها!

 

میخواستم یه عکس از گریه پسرک بذارم

ولی چون هر وقت خودم می بینمش دلم میلرزه نتونستم بذارم !:(

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)