آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

عکس و خاطره!!!!

1390/11/29 17:28
نویسنده : مامان
151 بازدید
اشتراک گذاری

ومدم که ضمن گذاشتن عکسهای 11 ماهگیت چند تا خاطره هم از شیطنت هات بگم!

چند روز پپیش گوشی موبایلم رو که شارژکمی داشت میخواستم به شارژبزنم!

ولی هر چی گشتم کمتر پیدا کردم پشیمون شدم و قیدش رو زدم فرداش هرچی گشتم نبود!

دوباره روز بعد که میگشتم به خونه عزیز هم زنگ زدم گفتن :موبایلت اینجا نیست!

خیلی نگران شدم زیر همه مبلها رو گشتم گفتم شاید شما هلش داده باشی اون زیر!

همه چی پیدا کردم الا گوشیم!

شب که بابا از سرکار اومدو خواستیم بخوابیم !

گوشی بابا رو برداشتی کشوی دراور رو باز کردی و گوشی رو گذاشتی توی کشو و بستی!

باورم نمیشد وقتی نگاه کردم دیدم درست حدس زدم گوشی من هم همونجا بود!

 

دیروز  توی آشپزخونه مشغول بودم دیدم صدات نمیاد!

هر چی صدات کردم پیدات نکردم !

صدات از پشت پرده میومد که میگفتی:  دَع !  دَع !

پرده رو که زدم کنار اونقدر ذوق داشتی و میخواستی از دست من فرار کنی

که نزدیک بود دیوار رو سوراخ کنی و ازش رد بشی!

کلی ذوقت و کردم و رفتم سراغ کارهام !

دوباره که نگاه کردم دیدم به سرعت داری چهار دست و پا میری پشت پرده!

کمی که منتظر موندم دید م بعله با گفتن دوباره :  دَع !

منتظر من بودی که بیام و پیدات کنم!

اولین باره که قایم با شک رو خودت کشف کردی !

 

 

عسل طلای مامانی وارد میشود!

http://www.niniweblog.com/upl/mohamadsadra90/13285984006.jpg

 شکلکهای جالب آروین

عشق منه با این ژست کنجکاوش!

 

http://www.niniweblog.com/upl/mohamadsadra90/13285986491.jpg

 

 

 شکلکهای جالب آروین

 

 عسلم چه ناز نگاه میکنه!

فدای چشمات بشم !

 

بالا تر بالاتر حالا لبخند.....

 شکلکهای جالب آروین

www.smilehaa.org

 

بدون شرح .....

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 

 شکلکهای جالب آروین

 

مامانی بادکنک ترس نداره که!!!!!

 

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

همه زندگیم !

 

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 

 شکلکهای جالب آروین

لالا کن عسلم !

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 

فدای اون خوابیدنت که جیگر آدم کباب میشه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)