آقا محمد صدراآقا محمد صدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محمد صدرا جان

اللهم عدتی ان حزنت... 😍

دوستان خوبمون سلام !

1390/11/19 17:32
نویسنده : مامان
125 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم از کیفیت بسیار پایین عکسها متاسفم !

این پست فقط جهت آپ کردنه !

 

 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

ما اومدیم با عکسهای عسل!

 

بابایی روروئکم رو دستکار ی کردی دوباره !

 

 

بذار ببیبنم چه جوری درست میشه !

 

 

آخرین داد زدنها و مشت کوبیدنهای من

توی خونه ای که توش روزهای اول زندگیم رو گذرونده بودم!

 

 

 

 

این هم یه حموم داغ !

 

عافیت باشه مروارید مامانی!

 

 

باز هم بازی با کشوی کمد!

 

 

 

و این بار درون کشوی کمد!

 baby with teddy bear flying animated gif

 

ببینین من توی ساک لباسهام جا میشم!

 

 

آخرین خداحافظی با خونه ای که لحظه های خوبی رو توش با محمد صدرا گذروندیم 

 

 

کاش هنوز مثل قدیمها یه خونه برای آدم ١٠٠ سال میموند!

بعدا من هر چی بخوام برای محمد صدرا این خونه رو توضیح بدم نمیشه !

 

براش بگم اینجا برای بار اول نشستی !

 

اینجا برای بار اول دستت رو گرفتی به مبل و ایستادی!

 baby with balloon and diaper and dog animated gif

این قسمت خونه تا صبح گریه میکردی و با هم بیدار بودیم و بغل من بودی!

 baby crying tears animated gif

ورود به خونه جدید !

 

بابا چهار پایه رو برات نگه داشتم تا پرده نصب کنی نترسی ها!

بذار اول برم  ببنم مامان داره چه میکنه!

 

اِه داره عکس میگیره !

 

توی خونه جدیدمون جا برای قایم شدن از دست مامان زیاد هست !

 

این چه جالبه من همش با توپش سرم میچرخه!

 

ساعت ١ نیمه شب خونه دوست بابایی!

 

من نمیدونم چرا نمی فهمم این وسیله با لباسها چه کار میکنه!

 

از فرط خستگی!!!

 

این کفشهام رو هم خیلی دوست دارم !

 

 

 

عکسها رو دیدین رفع زحمت کنین دارم تلویزیون میبینم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)